Yleisneuvonta
NeuvontaAsiakaspalvelu
Turun palveluista saa neuvontaa Kauppatorin Monitorista ja Skanssin Monitorista. Esimerkiksi liikunnalla, hyvinvointiasioilla ja koulutuksella on omat palvelupisteensä, joista saa syvällisempää tietoa aiheesta.
Kauppatorin Monitori on
- kaupungin ja Kelan yhteinen, esteetön asiakaspalvelupiste,
- jossa toimii myös Poiju, matkailuneuvonta ja Fölin asiakaspalvelu.
Skanssin Monitori on
- Turun kaupungin,
- Turun työ- ja elinkeinotoimiston sekä
- Kelan yhteinen palvelupiste.
Skanssin Monitorissa toimii myös maahanmuuttajia usealla kielellä palveleva Infotori.
Palveluluokittelu:
Toimipisteet
Kauppatorin Monitori, asiointipiste
Monialaista neuvontaa Turun palveluistaPuhelin:
02 262 0100
Palvelun toteutustapa:
Itse tuotettu palvelu